Waarom AAC?

AAC is sinds 1989 gespecialiseerd in multi customized inbound services

Waarom kiezen voor AAC?

Authenticiteit

Geen bandwerk, maar maatwerk. Uw bedrijf is uniek, uw klanten ook. Daarom doen we eerst een grondige analyse van uw behoeften. We werken samen een script uit. Dat blijven we verder evalueren en finetunen tot het perfect werkt.

Flexibiliteit

Moet er iets veranderen aan het script? Geen probleem! Geef de wijzigingen door en we implementeren ze onmiddellijk. Als we zaken opmerken die efficiënter kunnen, doen we u een voorstel. Flexibiliteit, dat is ook moeiteloos ups-and-downs of seizoensgebonden trafiek opvangen.

Continuïteit

U wil dat uw klanten snel, efficiënt en professioneel geholpen worden, wanneer nodig. De continuïteit van onze service is voor u dan ook van groot belang. Een volledig redundante infrastructuur staat hiervoor garant.

Transparantie

Bij AAC zeggen we wat we doen en doen we wat we zeggen. Transparantie is een kernwoord binnen onze bedrijfscultuur. Van de eerste tot de laatste seconde die we spenderen aan uw dossier is er een verifieerbaar spoor.

Onze aanpak

Hoe gaan wij te werk?

Tevreden klanten, dat moet men verdienen. Alles begint bij een gerichte, professionele aanpak. Die hebben we in de loop der jaren geoptimaliseerd om zo snel mogelijk en doordacht aan de slag te gaan. Bij onze eerste kennismaking lichten we graag toe hoe we werken. We tonen u live - met real-time data - hoe het er bij AAC aan toe gaat. Uiteraard bent u ook altijd welkom bij ons op kantoor!

Eén van onze specialiteiten is het script. Dat is ons belangrijkste werkinstrument en verdient dus de nodige aandacht. We zorgen voor een vlekkeloze procedure en volgen daarna uw dossier actief op. Onze quality controllers monitoren “van A tot Z” en sturen bij waar nodig. En natuurlijk vernemen we graag uw feedback.

BEKIJK HIERONDER DE ANIMATIE HOE WIJ VAN AAC TE WERK GAAN.

stap 1 Intake/meeting

De kennismaking! We tonen u hoe we werken, in uw kantoor live op ons netwerk via laptop of bij ons op kantoor.

stap 2 Analyse

We analyseren uw vraag en overleggen intern hoe we hier het best een antwoord op kunnen bieden.

stap 3 Offerte op maat

De analyse resulteert in een offerte op maat. Ons prijsvoorstel is compleet en transparant. Geen addertjes onder het gras!

stap 4 Scripting

We stellen een script op. We zorgen ervoor dat de procedure helemaal op punt staat, alvorens live te gaan.

stap 5 Testing / finetuning

We testen het script meerdere keren en brengen eventueel aanpassingen aan. Dan bespreken we alle aanpassingen eerst met u. U bent op elk moment perfect op de hoogte.

stap 6 Pilot

Eens we live zijn, volgt uw account manager het dossier actief op en stuurt bij waar nodig. Uiteraard is ook uw feedback welkom.

stap 7 Rapportering

Indien gewenst, bezorgen wij u op de afgesproken tijdstippen de nodige rapportering m.b.t. alle inbound en outbound handelingen.

stap 8 Facturering

We gebruiken een geautomatiseerd facturatiesysteem zodat de kans op fouten zo goed als nihil is. Elke factuur bevat alle nodige details.

Contacteer ons

BENIEUWD WAT WE VOOR U KUNNEN BETEKENEN? WIJ HELPEN U GRAAG VERDER MET UW VRAGEN

.